DREDGE - Expansion Bundle
DREDGE to wędkarska przygoda dla pojedynczego gracza z elementami dreszczowca. DREDGE: Expansion Bundle zawiera dwa rozszerzenia zawartości. Wspomóż społeczność Żelaznej Platformy i przemierz zdradliwe Śnieżne Rubieże.