DREDGE - Expansion Bundle
DREDGE, karanlık bir tarafa sahip, tek oyunculu bir balıkçılık macerasıdır. DREDGE: Expansion Bundle, iki genişleme paketini bir araya getiriyor. The Iron Rig’de bir topluluğun gelişmesine yardımcı olun ve The Pale Reach’in tehlikeli sularında dolaşın.