DREDGE: The Iron Rig
“The Iron Rig” introduces a new constructible town to your DREDGE adventure. Uncover ancient disturbances and craft advanced equipment, items and gadgets with the help of new acquaintances. Progress always comes at a price.
The Iron Rig is the second official expansion for DREDGE - a cosmic horror fishing adventure with a sinister undercurrent. This content adds a new constructable destination with its own story, items and adversities that can be experienced at any stage in your playthrough.
Gather, craft and deliver your way through the mysteries of The Iron Rig, revisiting areas from DREDGE to investigate ancient disturbances stirring in the deep. Assist the Ironhaven Corporation in constructing facilities that unlock items, gadgets and more, but what are they truly here for?