DREDGE: The Iron Rig
The Iron Rig to drugie oficjalne rozszerzenie do gry DREDGE – straszliwej przygody wędkarskiej ze złowrogim nurtem. Zawartość ta dodaje nowe, możliwe do rozbudowania miejsce z własną fabułą, przedmiotami i przeciwnościami losu, których można doświadczyć na każdym etapie rozgrywki.