DREDGE: The Pale Reach
The Pale Reach is the first official expansion for DREDGE - a cosmic horror fishing adventure with a sinister undercurrent. This content adds a brand new, ice-themed biome that can be experienced at any stage in your playthrough.
In The Pale Reach, you’ll navigate the treacherous ice fields to discover a mystery frozen under the ice. Retrace the steps of the last crew that came before you and unearth a story of bitter betrayal. Find some familiar faces and develop new equipment to navigate the area and profit from its inhabitants.