DREDGE: The Pale Reach
The Pale Reach, uğursuz akıntıya sahip denizde geçen kozmik bir korku balıkçılığı macerası olan DREDGE için ilk resmi genişleme paketidir. Bu içerik, oyunun herhangi bir aşamasında deneyimleyebileceğin yepyeni, buz temalı bir biyom içerir.
The Pale Reach'te buzun altında donmuş bir gizemi keşfetmek için tehlikeli buzul kütlelerinde gezinebilirsin. Senden önceki son mürettebatın adımlarını takip et ve acı bir ihanet hikayesini ortaya çıkar. Tanıdık yüzler bul ve bölgede gezinmek ve bölge sakinlerinden faydalanmak için yeni ekipmanlar geliştir.