Druidstone: The Secret of the Menhir Forest
W Menhir Forest czai się zło. Druidzi opiekujący się lasem mają problem: arcydruid zaginął w bardzo podejrzanych okolicznościach, a wokół szerzą się fioletowe narośle, które niosą korupcję i chorobę. Sytuację może uratować tylko bardzo wyjątkowy bohater. A nawet niejeden.
Druidstone stworzyli z miłością autorzy docenionej przez krytyków serii Legend of Grimrock. To taktyczna, jednoosobowa, turowa gra RPG, która łączy najlepsze elementy współczesnych RPG i elegancję taktycznych gier planszowych. Każde działanie i każda tura ma znaczenie, kiedy przechodzisz ze swoją drużyną bohaterów przez wymagające, ręcznie rysowane misje, w których cele są różne i nierzadko zaskakujące.
Świat Druidstone jest pełen starożytnych gęstych lasów, menhirów, ośnieżonych górskich szczytów, niebezpiecznych stworzeń i ruin wypełnionych łamigłówkami. A gdzieś w samym jego środku porwani przez bieg wydarzeń są Aava, córka arcydruida, która musi przejąć jego obowiązki, Leonhard, strażnik o tajemniczej przeszłości i śmiertelnym przeznaczeniu, oraz Oiko, upadły Red Priest (Czerwony Kapłan), który jest żywym dowodem na to, że można być sprytnym i niekoniecznie mądrym. Na swojej drodze postaci te spotykają towarzyszy i złoczyńców, których niezwykły charakter i umiejętności na długo zapadają w pamięć.
— Taktyczny, turowy system walki oparty na polach, w którym liczy się każde działanie i każda tura.
— Znajdź zagubione partie, żeby uzyskać dostęp do najlepszego sprzętu w Steelface’s Emporium of Curios.