D-topia
Træd ind i D-topias verden i dette afslappende puslespilseventyr. I D-topia styres livet af kunstig intelligens for at maksimere lykken. Som den nyeste facilitator er det op til dig at løse gåder for at holde faciliteterne i god stand og løse problemer, der ikke kun er mekaniske.
I dette puslespilseventyr er det dit job at løse gåder for at holde faciliteterne i god stand og humøret i top blandt D-topias indbyggere.
Utopia-projektet blev skabt med det formål at maksimere menneskehedens lykke og komfort. Som den nyeste facilitator hos D-topia er din rolle at holde faciliteterne i god stand. Løs sjove logikbaserede gåder for at få styr på mekaniske problemer og holde faciliteterne i god stand, mens du hilser på de mange livsglade beboere, der hver har deres egen unikke historier og kæmper deres egne kampe.