D-topia
W tej spokojnej grze logicznej masz za zadanie rozwiązywać zagadki, aby utrzymać sprawne działanie D-topii i uszczęśliwić jej mieszkańców.
Projekt Utopia został stworzony z myślą o zapewnieniu ludzkości maksymalnego szczęścia i komfortu. Jesteś nowym facylitatorem kompleksu mieszkalnego o nazwie D-topia, odpowiedzialnym za rozwiązywanie problemów jego społeczności. Spróbuj sił w logicznych łamigłówkach, naprawiaj usterki, dbaj o sprawne funkcjonowanie kompleksu oraz poznaj wielu barwnych mieszkańców, z których każdy ma własną historię i osobiste zmagania.