D-topia
Bu sakin tempolu bulmaca macerasında görevin, D-topia sakinlerini mutlu, tesisi de çalışır durumda tutmak için bulmacalar çözmek.
Ütopya Projesi, insana maksimum mutluluk ve rahatlık sağlamak amacıyla tasarlandı. D-topia yaşam tesisindeki en yeni Çözümleyici olarak görevin, D-topia sakinlerinin sorunlarını çözüme kavuşturmak. Tesisin sorunsuz işlemesi ve mekanik arızaların giderilmesi için eğlenceli mantık bulmacaları çöz ve kendine özgü hikâyeleri ve kişisel dertleri olan hayat dolu birçok karakterle tanış.