Soundtrack
Step into the futuristic, sci-fi world of D-topia with an atmospheric, lofi soundtrack from composer Kenichiro Saigo.
D-topia is a gentle-paced puzzle adventure. In D-topia, life is curated by artificial intelligence to maximize happiness. As the newest Facilitator, it’s up to you to solve puzzles to keep the D-topia residents happy and the facility running. Tackle fun logic-based puzzles to resolve mechanical issues and keep the facilities running smoothly and meet the many vibrant residents, each with their own unique story and personal struggle.