Duck Life 8: Adventure
Create your duck, master eight skills and race or battle your way through the biggest Duck Life adventure yet.
Improve your duck through 16 training mini-games with five modes each. Develop the speed and movement skills needed for races, then build strength, health and jumping ability for battle.
Take on 60 race tracks, use power-ups to gain an edge and challenge combat-focused ducks with 25 weapons, power-ups and abilities.
Spend your winnings on more than 75 hats, costumes and weapons. Help ducks across the world through 25 quests, win every tournament and defeat the champions standing between you and the ultimate title.