Duck Life 8: Adventure
Stwórz swoją kaczkę, opanuj osiem umiejętności i zwyciężaj w wyścigach oraz walkach w największej przygodzie Duck Life.
Rozwijaj swoją kaczkę w 16 minigrach treningowych, z których każda ma pięć trybów. Ćwicz szybkość i zwinność potrzebne w wyścigach, a następnie siłę, zdrowie i skok przydatne w walce.
Zmierz się z 60 trasami, używaj wzmocnień, aby zdobyć przewagę, i rzucaj wyzwanie walecznym kaczkom, korzystając z 25 broni, wzmocnień i umiejętności.
Wydawaj wygrane na ponad 75 czapek, strojów i broni. Pomagaj kaczkom na całym świecie w 25 zadaniach, wygrywaj wszystkie turnieje i pokonaj mistrzów stojących między tobą a najważniejszym tytułem.