Dumb Ways to Die 2: The Games
Orijinal Dumb Ways to Die'ın daha da şapşal devam oyunu! Dumbville'i keşfederken Fasulyeleri korumak için dokun, kaydır ve sürükle. Günlük görevleri tamamla, yeni Fasulyeleri aç, bilet kazan ve karakter kitabın için çıkartmalar topla. 80+ mini oyunla şapşal eğlenceler burada!