Dumb Ways to Draw
Endnu en gang har de dumme Beans brug for din hjælp! Grib din pen, og gør dig klar til at tegne dig din vej gennem 250+ drilske baner i en verden fuld af farer. Hver bane byder på en ny udfordring, og du skal tegne broer, barrierer og stier for at guide Beans sikkert forbi farer.