Dumb Ways to Draw
Sekali lagi Bean lucu memerlukan bantuan anda! Dalam dunia yang penuh dengan bahaya, ambil pen anda dan bersedia untuk melakar jalan anda melalui 250+ tahap yang rumit. Setiap tahap ada teka-teki baharu dengan ciptaan jambatan, halangan dan laluan untuk menyelamatkan Bean.