Dumb Ways to Draw
Ahmak fasulyelerin bir kez daha yardımına ihtiyacı var! Tehlikelerle dolu bu dünyada kalemini kap ve çizimlerinle 250'yi aşkın zorlu seviyeyi geç. Her seviye, fasulyeleri tuzakların arasında hayatta tutmak için köprü, barikat ve yollar çizmen gereken yeni bulmacalar sunuyor.