Dungeon Fighter Online
En büyük kavgaya hazır ol! Dungeon Fighter Online, destansı bir hikâyeye ve RYO öğelerine sahip klasik bir beat-em up (ilerlemeli dövüş) 2D aksiyon oyunudur! 17 farklı sınıf arasından seçimini yap. Kadim gizemleri gün ışığına çıkarırken, zafere giden yolda vur, kır, parçala, a...
Dungeon Fighter Online (DFO), hızlı oynanışı ve benzersiz yana kaydırarak ilerlemeli 2D aksiyonu ile dünya çapında 700 milyondan fazla oyuncuya sahip bir Aksiyon-anime türü Çok Oyunculu RYO'dur (MORPG).
DFO, Golden Axe ve Double Dragon gibi klasik atari oyunlarından ilham alarak oyuna adapte edilen 2D yana kaydırarak ilerleme mekaniğine sahiptir. Street Fighter gibi eski güzel oyunları oynadığın zamanları yâd ediyor ve tekrar o zamanlardakine benzer bir haz almak istiyorsan, bu oyun tam sana göre!