Revolutionary game packed with tons of dark humor, an impressive variety of hellish creatures, and highly addictive gameplay.
Build your dungeon & protect it with a labyrinth of dark corridors, a web of deadly traps, an arsenal of powerful spells, and an army of bloodthirsty demons.
A refreshing title for someone tired of rescuing princesses, saving worlds, and all that love and happiness. Just this once, be the bad guy!
3D graphics card compatible with DirectX 7 (compatible with DirectX 9recommended)