A Multitude of Maps
Czas po raz ostatni włożyć przyduże buty Absolutnego Zła i stawić czoła nużącym siłom Dobra na trzech wyjątkowych mapach. Pokaż przeciwnikom, jak rozbija się czaszki młotem bojowym, i popisuj się umiejętnościami w harmonijnej walce z najgorszymi przyjaciółmi i ulubionymi wrogami.
W tym pakiecie map walczysz u boku Thalyi o Kamienie Przywołania, składasz ofiary na zboczach Góry Przedpogrzebowej i pomagasz grobowemu golemowi w poszukiwaniu nowego miejsca spoczynku.