A Multitude of Maps
Bu Harita Paketinde Thalya ile birlikte Summoning Stone'lar için savaşacak, Mortuary Mountain'ın yamaçlarında kurbanlar adayacak ve yeni bir dinlenme yeri arayan Grave Golem'a yardım edeceksin.