Dungeons 3 - DLC Bundle
Experience the critically acclaimed dungeon manager in its full glory with unforgettable characters in an epic tale of the everlasting fight between Good & Evil!
Size does matter: A total number of 50+ missions and more than 50 hours of playtime, randomly generated maps, a brand-new co-op mode for two players, competitive multiplayer, more rooms & monsters, and more unique abilities.
Speak (no) evil: The fan-favourite Dungeons narrator is back with his unmistakable voice, continuing the Dungeons legacy in the best way possible.