Dungeons 3 - DLC Bundle
— Rozmiar ma znaczenie: Ponad 50 misji i przeszło 50 godzin gry, losowo generowane mapy, nowy tryb kooperacji dla dwóch graczy, nastawiony na rywalizację tryb gry wieloosobowej, więcej pomieszczeń i potworów oraz nowe, niepowtarzalne umiejętności.
— Głos zła: Uwielbiany przez miłośników serii aktor po raz kolejny użycza głosu narratorowi, podkreślając świetną atmosferę, z jakiej słyną gry Dungeons.