Dungeons 3 - DLC Bundle
Büyüklük önemlidir: Toplamda 50'den fazla görev, 50 saatten uzun oynama süresi, rastgele oluşturulmuş haritalar, iki oyuncu için yeni ortaklaşa mod, rekabetçi çok oyunculu mod, daha fazla oda ve canavar ve daha fazla eşsiz yetenek.
Kötülüğün sesi: Dungeons hayranlarının çok sevdiği ünlü anlatıcı o eşsiz sesiyle geri döndü ve Dungeons mirasını en iyi şekilde sürdürüyor.