Evil of the Caribbean
After her numerous adventures, Thalya has earned herself some peace and quiet, and so the Never-Gives-Subordinates-Vacation Evil sends her to the pirate holiday paradise of Turtoga. However, it still has tasks for its general, such as rum running.
After her numerous adventures, Thalya has earned herself some peace and quiet, and so the Never-Gives-Subordinates-Vacation Evil sends her to the pirate holiday paradise of Turtoga. However, it still has a few teeny tiny tasks for its general, such as rum running, still not paying off gambling debts and dealing with creatures from the depths of the ocean (Cthollho or something like that).