Evil of the Caribbean
Po licznych przygodach Thalya zasłużyła sobie na trochę ciszy i spokoju, więc Zło (które nigdy nie daje podwładnym urlopu) wysyła ją do pirackiego wakacyjnego raju o nazwie Turtoga. Jest tylko kilka drobniutkich rzeczy, którymi nasza generał musi się zająć: przemyt rumu, unikanie spłacenia hazardowych długów i potyczki ze stworami z głębin oceanu (Cthollho czy jakoś tak).