Famous Last Words
Wszędzie wokół już tylko zło i nie ma żadnego dobra do pokonania. Na darmo szukać paladynów, królowych czy bogiń, które mogłyby powstrzymać triumfalny marsz armii zła. I minie sporo czasu, zanim wyrośnie nowe pokolenie bohaterów. Czas więc, żeby Zło (w końcu znudzone na śmierć) odłożyło zbroję. Ale jak na Dungeons przystało, finał będzie wielki.
— Nowy boss – również dostępny na mapach potyczek: notorycznie wygadany Narrator.