Famous Last Words
Kötülük her yerde, fethedilecek İyi hiçbir şey kalmadı. Hiçbir paladin, kraliçe veya tanrıça kötülük ordusunun zafer yürüyüşünü durduramıyor ve bir sonraki kahramanlar jenerasyonunun uygun yaşa gelmesine daha çok var. Bu nedenle Ölümüne Sıkkın Kötülüğün zırhlarını asma ve dinlenme zamanı geldi. Fakat hikâyenin patlamaların en büyüğüyle bitmemesi Dungeons'a yakışmazdı.
Yeni bölüm sonu canavarı düşman (Skirmish haritalarında da mevcut): Havalı yeteneklere sahip ünlü Narrator (Anlatıcı).
Yeni sürüngen türü (Skirmish haritalarında da mevcut): İğne uçlu yazı araçlarıyla sinir bozucu Pen Pusherlar.