Lord of the Kings
Büyük Kral Arcturus görevinden Kutsal Kâse'yle beraber geri döndüğünde, birilerinin Stormbreeze şehrini (ve krallığın geri kalanını) harabeye çevirdiğini görüyor. Topraklarını geri almak için hemen harekete geçiyor ancak Her Zaman Son Gülen Kötüyü hesaba katmamış.