Once Upon A Time
Udaj się w podróż do baśniowej krainy, w której mieszka Dobra Wróżka. Ta obrzydliwie dobra postać poi bohaterów krzepiącym eliksirem. Z pomocą zaczarowanych bohaterów i eksplodujących owiec Absolutne Zło przynosi paskudny koniec tej historii!