Dustborn
Dustborn, konusu umut, aşk, arkadaşlıklar, robotlar ve sözcüklerin gücü olan ve bir hikâye şeklinde gelişen, tek oyunculu bir aksiyon-macera oyunudur.
Oyunda, sürgün edilmiş bir üçkâğıtçı ve dili bir silaha dönüştürme yeteneğine sahip bir Anomali olan Pax rolünü üstleneceksin. Yeni bir yaşam ve bir çıkış arayışında olan Pax, Yargıç'in kontrolündeki Amerika Cumhuriyeti'nde önemli bir paketi Pasifica'dan Nova Scotia'ya ulaştırmak için tutulmuş bulunuyor. Yola çıkmak için geçerli bir neden gibi görünüyor, değil mi?
O hâlde bavulunu hazırla, kendine has güçleri olan bir ekip topla ve tüm ülkeyi dolaşacağın bir seyahate çıkmaya hazırlan!
Bir robot tarafından sürülen bir turne otobüsü ile alternatif bir geçmişteki Amerika'da yer alan büyüleyici Neo Batı manzaralarını keşfet ve yol üstünde bir düzine yerde durup ekibini topla, ilişkileri yönet ve gittikçe zorlaşan engelleri aş. Ama paketi çaldığın kişiler onu geri istiyor ve otoriter Yargıç senin peşine düşmüş durumda, bu nedenle beyzbol sopanı yanına almayı unutma!
(Ha, bu arada; kimliğinizi gizlemek için bir punk-rock grubu olarak seyahat ediyorsunuz, bu yüzden bir sonraki konserden önce müzik becerilerini mutlaka tazelemen gerekiyor.)
Yolun sonunda kurtuluş var... Ama oraya ulaşmak için tüm kıtayı aşman gerekecek.
Amerika'nın alternatif bir geçmişinde çıktığın ve tüm kıtayı aşacağın bu yolculukta ünlü yerlerde duracak, beklenmedik görevleri üstlenecek, birçok renkli karakterle tanışacak, ekibine yeni üyeler katacak ve seni takip edenleri atlatacaksın (veya onlarla savaşacaksın). Otoyol boyunca büyüleyici 2B çizimlere 3B bir dünyaya hayat veren ve renkli bir çizgi roman tarzında işlenmiş güzel manzaraların tadını çıkar.
Gittiğin her yerde keşfedecek, araştırma yapacak, tanıştığın insanlarla sohbet edecek, zorlukların üstesinden gelmek için ekibi kullanacak, yeni Bağırışlar ve Sesler üretecek ve grubunla konser provası yapacaksın. Ayrıca motosikletten molotofkokteyli fırlattığın ve helikopterleri indirmek için beyzbol sopanı savurduğun anlar da olacak. İnsanın her gün yaptığı normal şeyler yani.