Dying Light - 5th Anniversary Bundle
Released for the 5th anniversary of Dying Light, this bundle offers gear worthy of a Harran Veteran. Along with an outfit you’ll receive a new buggy paint job (Veteran’s Ride) and blueprints for three new weapons.
Whatever horrors Harran throws at you, you’ll be ready with your trusty Hellbeast. This fully homemade (no firearm needed to craft it!) double-barreled shotgun packs a hellish punch and its extreme fire rate makes it an ideal crowd control tool. Your First is a return to the roots, but unlike the random gas pipe you clenched at the beginning, this one grants you a damage boost after three consecutive hits. And if you need to hit even harder, you can’t go wrong with a sledgehammer (Feather).