Dying Light - 5. Yıldönümü Paketi
Dying Light'ın 5. yıldönümü şerefine yayınlanan bu paket Harran Gazilerine yaraşacak eşyalar içeriyor. Paketi satın aldığında yeni bir kıyafet, yeni bir arazi aracı boyası (Gazinin Arabası) ve üç yeni silah şeması senin olacak.
Harran'ın saldığı dehşete inat, emektar Cehennem Azabı'nla onun hakkından geleceksin. Tamamen el yapımı (üretmek için silah harcamana gerek yok!) bu çifte namlulu pompalı tüfek vurdu mu feci oturtuyor; hem inanılmaz hızlı atışları sağ olsun, kitle kontrolü için çok ideal. İlk Göz Ağrısı seni özüne döndürecek ama başta sarıldığın gaz borusunun aksine art arda üç vuruştan sonra sana hasar takviyesi verecek. Daha da ağır vurmak istiyorsan, Tüy balyozu tam senlik.