Dying Light - Astronaut Bundle
No time to space out, cadet! The future of Earth is in your hands. To succeed, you'll be equipped with the most advanced Volkan technology in all of the galaxy — the V-9 Defender Suit, space force weaponry, and your new ride, the V-39 Star Rover.
No time to space out, cadet! You’re the last one standing, and the future of Earth is in your hands. There has been some gravity disturbance around Harran, affecting both zombies and men. But we do trust you’ll use it to your advantage. To help you succeed, we’re equipping you with our latest Volkan technology. We’ve been working hard on developing the most advanced types of weapons, and we came up with something completely out of this world. Just what you’ll need to stop a space invasion.
Hop in your new ride, the V-39 Star Rover, put on your V-9 Defender Suit, and let’s get down to business. One of our greatest achievements, the V-40 Suspender pistol, will put your enemies in stasis, giving you extra time to eliminate them. If you’re skillful or lucky enough, you can make them freeze in the air! The fall is certainly not going to be pleasant for them, but as long as they’re hanging up there, remember to say “cheese!” and smile—it’s gonna be your best picture ever.
Once you’re done having fun with that, grab the V-23 Eraser, a rifle shooting laser bullets with a dazzling effect, which can set your enemies on fire. With this one, you’re sure to eradicate anyone and anything on your way.
Things got personal and you got trouble deciding how you want your foes served? Poisoned, burned, or shocked? Slash the Infected with the V-27 Shifter and you’ll have all of these covered, as your machete changes its deadly effect after consecutive hits. Now, It’s time to give that space equipment a try and kick the unwelcome intruders out of Earth.