Dying Light – Astronaut Bundle
To nie czas na chodzenie z głową w chmurach, kadecie! Teraz już tylko Ty możesz uratować przyszłość Ziemi. W Harran wykryto anomalię grawitacyjną, wpływająca zarówno na zombie, jak i na ludzi. Ale wierzymy, że jesteś w stanie wykorzystać ją na swoją korzyść. Żeby Ci pomóc, wyposażamy cię w najnowsze odkrycia technologiczne Volkan. Ciężko pracowaliśmy nad stworzeniem najbardziej zaawansowanych broni i mamy dla Ciebie coś zupełnie nie z tego świata. Czyli dokładnie to, czego będziesz potrzebować do powstrzymania kosmicznej inwazji.
Wskakuj w Gwiezdny Łazik V-39, załóż Kombinezon ochronny V-9 i wkrocz do akcji. Jedno z naszych największych osiągnięć, pistolet Uciszacz V-40, zatrzyma Twoich wrogów w bezruchu, dając Ci więcej czasu na wyeliminowanie zagrożenia. Jeśli masz wystarczające umiejętności lub szczęścia, możesz sprawić, że zawisną w powietrzu! Upadek raczej nie będzie dla nich niczym przyjemnym, ale tak długo, jak tam wiszą, uśmiechnij się szeroko i zrób sobie z nimi zdjęcie — będzie jednym z Twoich ulubionych.
A jak już skończysz bawić się pistoletem, łap za nasz nowy karabin, Dezintegrator V-23. Strzela laserowymi pociskami, które mogą podpalić przeciwników. Z nim na pewno pozbędziesz się wszystkiego i wszystkich na swojej drodze.