Dying Light – Classified Operation Bundle
Ponieważ sytuacja w Harranie wymyka się spod kontroli, Biuro Z nie ma innego wyjścia, jak tylko wysłać tam swojego najlepszego agenta. Ważą się losy miasta — nie możesz zawieść.
Zostań agentem i zmień swojego łazika w tajniacką brykę. Biuro przekaże Ci swój flagowy pojazd – Tajnego Tarana – oraz zestaw śmiertelnych i dyskretnych broni. Daj swoim przeciwnikom nauczkę wykorzystując Savoir Vivre – nową szykowną laskę. W końcu nie ma nic elegantszego niż zabijanie zombie. Potrzebujesz pozostać w ukryciu? Pozbądź się wrogów przy pomocy cichego pistoletu z tłumikiem, Kąśliwego Szeptu. Wykryli cię? Pójdź na całość i rozwal nieumarłych nowym peemem Nagła Śmierć. Cokolwiek postanowisz, pamiętaj, że Biuro Z interesuje tylko gruba zwierzyna. Aquila Non Capit Muscas, prawda?