Dying Light - Gizli Operasyon Paketi
Harran'da olaylar kontrolden çıktığı için, Z Bürosu mecburen en iyi ajanını devreye sokar. Şehrin kaderi söz konusu; başarısız olma lüksün yok.
Gerçek bir gizli ajan ol ve arazi aracını buna layık bir hâle getir. Büro, seni en ölümcül ve gizli silahlardan biri olan sancak gemisi aracı Covert Crash ile donatmaya karar verdi. Yeni, klas bir baston olan Savoir Vivre ile düşmanlarını terbiye et. Zombileri öldürmekten daha beyefendi bir hareket olamaz. Gizli mi çalışıyorsun? Susturuculu tabanca Keskin Fısıltı ile düşmanlarını ortadan kaldır. İfşa mı oldun? Makineli tüfeğin Gürleyen Ölüm ile bodoslama dal. Hangisini seçersen seç, büronun sadece büyük oyunla ilgilendiğini unutma. Sonuçta Aquila Non Capit Muscas.