Dying Light: ulepszenie do edycji Definitive Edition zawiera wszystkie pozostałe dodatki zgromadzone na przestrzeni 7 lat istnienia gry. Rozszerzenie obejmuje 22 wyjątkowe pakiety, które znacznie zmieniają styl rozgrywki oraz zabawę w trybie Hellraid. Na to czekaliście! Wspaniała oferta dla posiadaczy Enhanced Edition, którzy chcą nabyć całą pozostałą zawartość znajdującą się w edycji Definitive Edition. To jak dotąd najlepsza i najbogatsza w treści oferta.
Kontynuuj przygodę w porywających współczesnych wiekach ciemnych i przemierzaj otwarty świat, w którym nigdy nie zaznasz nudy. Podejmuj decyzje mające wpływ na przyszłość Miasta, w tym na układ sił między coraz bardziej skonfliktowanymi ze sobą frakcjami, i graj na swój sposób! Używaj ponad 200 broni oraz ponad 20 modyfikacji broni i spróbuj opanować dziesiątki specjalnych ataków. Nie okazuj litości, bo i Ty nie możesz na nią liczyć.