Dying Light Definitive Edition
Rove an infected world where only the strongest will make it. Master your combat skills to fight monsters of all kinds, both human and the undead. Parkour through the roofs, craft weapons, and help other survivors while you’re confronting your own nightmares!
You can play Dying Light to the fullest with the final version of the acclaimed open world zombie survival game. Containing four mainline DLCs and twenty-two bundles, Dying Light: Definitive Edition is the complete experience that accumulates the entire 7-years worth of lifespan that packs all of its content into one single unit. Explore all the post-apocalyptic world has to offer. Drive across Harran as you spread carnage in your buggy, face and survive Bozak’s trials, explore new quarantine zones, and enjoy plenty of new skins and weapons!
Dying Light: The Following – a huge expansion complete with a new story, vast original map, and a customizable buggy to drive.