Dying Light - Dieselpunk Paketi
Birinci sınıf askerler için üretilmiş tarihi Volkan Machines eşyalarını keşfet ve eşsiz tasarımlarını Harran'da incele!
Konu askeri ekipman olunca Volkan'ın eşi benzeri yoktur. Harran sokaklarında zombilerle savaşmak için ne zaman kaliteli ekipmana ihtiyacın olursa bunu karşılayacaklarından emin olabilirsin. Ancak hikâyeleri, enfeksiyonun dünyayı ele geçirmesinden çok öncesine dayanıyor. 20. yüzyılın başlarında, Volkan Machines olarak boşa harcayacak vakitleri yoktu; en iyi askerler için çeşitli silahlar üretmekle meşgullerdi. Şimdi yıllar sonra keşfedildiler ve silahlarının eşsiz tasarımları ve ölümcül etkileri senin mücadelene de destek olacak.