Dying Light - Godfather Bundle
Travel back to the romantic golden age of the Mob. Put on the smart new outfit and equip yourself with all-new weapons inlaid with gold. Become The Don, dressed to kill and ready to cruise around the family's turf in the new Capo buggy.
Make an example of a snitch with the mesmerizing Omertà (a knife that grants you bonus XP), unleash your wrath with Vendetta (a powerful SMG), and remember you always have your trusty Consigliere (a pistol with some extra damage). All weapons are masterfully engraved and inlaid with gold.