Dying Light – Godfather Bundle
Przenieś się do romantycznej złotej ery mafii, gdy gangsterzy nosili się stylowo i trzymali się kodeksu honorowego. Załóż elegancki nowy garnitur, by stać się Donem, i wybierz się na przejażdżkę po terytorium swojej rodziny w nowym łaziku – Capo.
Zademonstruj za pomocą hipnotyzującej Omerty (noża, który da Ci dodatkowe punkty doświadczenia), jak kończą kapusie, wyładuj gniew, dusząc spust Vendetty (potężnego pistoletu maszynowego), i pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na swego wiernego Consigliere (pistolet zadający większe obrażenia). Każda broń jest misternie grawerowana i zdobiona złotem.