Dying Light - Baba Paketi
Büyüleyici Omertà ile (bonus XP kazandıran bir bıçak) köstebekleri ibret olsun diye cezalandır, Vendetta ile (güçlü bir makineli) düşmanlarını gazap yağmuruna tut ve güvenilir Consigliere'ni (ilave hasar veren bir tabanca) asla yanından ayırma. Tüm silahlar ustalıkla oyulan işlemelere sahiptir ve altın kakmalıdır.