Dying Light - Gun Psycho Bundle
Get crazy about guns! Put on the exclusive Gun Psycho outfit, excel in precision shooting thanks to the reflex sight on your shiny new Marksman Rifle, and conquer the countryside driving the Wasteland Cruiser. The Gun Psycho Bundle includes: a new buggy paint job, a new character outfit, and a new weapon blueprint.