Dying Light - Gun Psycho Bundle
Czas zwariować na punkcie broni palnej! Załóż ekskluzywny strój Obłąkanego Strzelca, zostań strzelcem wyborowym dzięki karabinowi z celownikiem taktycznym i wsiądź za kierownicę Krążownika Pustkowi. Zestaw Obłąkanego Strzelca zawiera: nowe malowanie łazika, nowy strój postaci oraz nowy plan broni.