Dying Light - Silah Delisi Paketi
Silahlara olan tutkunu göster! Özel Silah Delisi kıyafetini kuşan, yeni pırıl pırıl Marksman Tüfeğinin yansımalı nişangahı sayesinde attığını vur ve Wasteland Cruiser'ına atlayıp kırsalı fethet. Silah Delisi Paketinde şu öğeler bulunuyor: yeni bir arazi aracı boyası, yeni bir kıyafet ve yeni bir silah şeması.