Dying Light – Harran Inmate Bundle
Czas się wydostać i dołączyć do rzezi poza murami więzienia! Zostań uciekinierem w nowym pomarańczowym stroju, który wręcz krzyczy „zagrożenie!”, i zasiądź za kierownicą nowego łazika o nazwie Anarchia (Anarchy). Czekają na Ciebie również nowe schematy broni. Twój zaufany Inmate Shiv (nóż zadający dodatkowe obrażenia) natnie wrogów do kości, a karabin Harran Inmate's Rifle (broń automatyczna o zwiększonej pojemności magazynka, doskonała na krótki dystans) rozniesie ich na strzępy. Co więcej, będziesz móc użyć dowolnej jednoręcznej broni do walki wręcz, aby stworzyć potężny klucz (Inmate's Kiss) skalowany do Twojego poziomu!