Dying Light - Harran Inmate Paketi
Hapisten kaçma ve dışarıdaki dünyada yaşanan katliama katılma zamanı geldi! Adeta "tehlike!" diye bağıran yeni turuncu kıyafetli Firari ol ve Anarchy adlı yeni arazi aracının direksiyonuna geç. Yeni silah şemaları da alacaksın. Sadık Inmate Shiv'in (ekstra hasar veren bir bıçak) düşmanlarını kemiğe kadar deşerken, Harran Inmate's Rifle (kısa mesafede harikalar yaratan daha büyük şarjörlü bir otomatik silah) onları delik deşik edecek. Dahası, herhangi bir tek elli yakın dövüş silahını kullanarak, gücü seviyene göre ayarlanan güçlü bir somun anahtarı (Inmate's Kiss) yapabileceksin!
Lütfen unutma: Arazi aracı boyasını kullanabilmek için Dying Light: The Following genişletme paketine sahip olmalısın.