Dying Light - Harran Ranger Bundle
Bring the unsuspecting bandits to justice as the Harran Ranger! Put on the new camo outfit, execute headshots with your exclusive Ranger Bow, and patrol the countryside driving the Pathfinder. The Harran Ranger Bundle includes: a new buggy paint job, a new character outfit, a new weapon blueprint, and four arrow blueprints.