Dying Light - Harran Ranger Paketi
Harran Ranger olarak azılı haydutları adaletle tanıştır. Yeni kamuflajlı kıyafetlerini giy, özel Ranger Yayı ile kafaları uçur ve Pathfinder'a atlayıp kırsalda devriyeye çık. Harran Ranger Paketinde şu öğeler bulunuyor: yeni bir arazi aracı boyası, yeni bir kıyafet, yeni bir silah şeması ve dört adet ok şeması.